
Moodle™ po instalacji i pierwszym uruchomieniu staje się narzędziem, dzięki któremu możemy stworzyć kurs bądź szkolenie według naszych wizualnych potrzeb i przeznaczenia.
Wielu użytkowników Moodle™ zastanawia się czy jego kursy i szkolenia mogą zostać przeniesione do aplikacji mobilnej. Istnieje aplikacja Moodle App umożliwiająca dostęp do Platformy Edukacyjnej z urządzeń mobilnych. Możesz pobrać aplikację Moodle™ z Google Play lub App Store.
Moodle™ po instalacji i pierwszym uruchomieniu staje się narzędziem, dzięki któremu możemy stworzyć kurs bądź szkolenie według naszych wizualnych potrzeb i przeznaczenia.
W ramach naszych usług oferujemy:
1) czasowy dostęp do systemu wideokonferencyjnego utrzymywanego w ramach naszej infrastruktury,
2) wdrażanie systemów wideokonferencyjnych na serwerach klienta.
Portal.wideonauka.pl jest zbudowany na podstawie platformy Moodle™.
Portal Pozwala na integracje z systemami wideokonferencyjnymi takimi jak:
Wsparcie platformy Shockwave zakończyło się 9 kwietnia bieżącego roku, w następnej kolejności jest technologia Flash, gdyż jej wsparcie potrwa tylko do końca grudnia 2020 roku.
3 grudnia 2018 został wydany Moodle™ 3.6.
Wraz z aktualizacją, wprowadzone zostały poprawki oraz nowe funkcje, dzięki którym Moodle™ jest jeszcze bardziej użyteczny dla wszystkich użytkowników stałych i nowych.
Moodle™ 3.4, który ma wbudowany silnik predykacji udostępnił dla użytkowników Moodle możliwość uczenia maszynowego - znanego z projektu "Project Inspire" prowadzonego przez Elizabeth Dalton i Davida Monllaó.
Liberal Arts Moodler Charles Fulton przedstawił najnowszą wersję Moodle LAE 3.5. Na stronie dostępne są również poprzednie wersje 3.1, 3.3 i 3.4. Zestaw aktualizacji jest głównym produktem członków grupy CLAMP (Collaborative Liberal Arts Moodle Project).
Dane osobowe - to wszelkie informacje dotyczące osoby fizycznej lub inaczej ujmując wszelkie dane możliwe do zidentyfikowania konkretnej osoby. Osoba możliwa do zidentyfikowania jest poprzez numer identyfikacyjny lub jeden z czynników fizycznych, fizjologicznych, umysłowych, kulturowych lub społecznych.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.